Нищо не знаеш...

"Сега знам! Няма парфюм, който да ухае по-добре на кожата ми от аромата на твоите ръце. Няма други очи, в които така добре се отразява душата ми. Няма друго тяло, което да пасва идеално на извивките на моето. Сега знам! Лудостта ми си има име. Твоето. Не искам да оздравявам..."

Кодово име: Мари, палатка, Марийче, Пиле
Свързва ни толкова много. 12 години заедно в училище. И много повече. Приятелството ни. Тя е от онези хора, които не срещаш всеки ден. Различна, живееща в свят, в който всички са добри. Или поне тя открива винаги положителното. Толкова е красива, че външността й подвежда хората. Мислят я за Барби. Да, тя е невероятна с горещите си кафеви очи, със сладурските си бенки, огнената й, дълга, червена коса. Всяко нейно движение е изпълнено със грациозност. И именно завладяни от красотата й, хората рядко виждат това което се крие зад нея - още по - красивата й душевност. Тя е скромна, мила, раздаваща се. Търпелива и плаха. Но знае какво иска. И не оставя никой да й се кача на главата. Изключително дипломатична. И нежна. Това лято не бях това, което трябваше да бъда. С други думи - приятелка! Съжалявам...Наистина...Никога, никога повече..няма да допусна това отново. Мъж пред теб...Никога!
Нашата песен: Преслава - Нищо друго
Маниак на: обеци

Кодово име: Комши, Шехерезада, Шляпа - шляпа, Слънчо
Тя е...малка, но знае какво иска. За своите 17 години е научила повече за живота, отколкото много "възрастни". Винаги усмихната. Красотата извира от нея...вътрешна и външна. Това плаши хората. Тя е от хората, които не можеш да не забележиш. Отличава се. Със себе си. С характер. С усмивка. Бързо се оттърсва от негативни емоции. Радва се на малките неща. Мрази да върви сама, компенсира го с говорене по телефона. Около нея има една положителна енергия, която те кара да се усмихваш. Обича да спи до късно, ляга в ранните часове. Непукист. Живее за себе си. И е щастлива.
Нашата песен: още не е написана :P
Маниак на: нокти, лакирване, декорации


Кодово име: Герчу, Герчи
Първата ни снимка заедно е правена, когато сме били едва на няколко месеца. Тя плаче, аз се смея. На снимката. От преди 19 години. Тя - комшийка, приятелка, съученичка. Толкова много години. Имали сме периоди, в които комуникацията между нас никаква я няма. Но после всичко сякаш изчезва и все едно не сме спирали да си пишем, говорим, виждаме. Винаги има един малко по - философски поглед върху нещата. И винаги ме приземява. Защото аз хвърча. Много. А като падна...слуша за раните. И ги превързва. Много бури сме преживели, но нито една не се оказа достатъчно силна, за да развали връзката помежду ни.
Нашата песен: Кингсайз - За нея...(помниш ли)
Маниак на: това да си купува нещо постоянно, може да е дребно, но трябва да се купи.


Кодово име: Правилото на трите "S", Самото съвършенство Стела
Тя е вдъхновение и мотивация. Тя е човек, който ще ми бие два шамара, за да се осъзная. Тя би ми казала, колко съм жалка, за да спра да бъда. Тя - моята кучка, с която се гордея до болка. Тя е от хората, които не могат да те оставят безразличен. Или силно ще я ненавиждаш, или силно ще я обичаш. При нея средни работи няма, освен някой среден пръст, който би ти показала, за да те постави на място. За всичко друго е човек на крайностите. Тя е фатална. Високи токчета, черни дрехи, очна линия. И поглед който побърква, но респектира. Знае как да постави всеки там, където му е мястото. С пиперлив език, но сладка муцунка. Директна. Истинска. Искрена, до болка. Човекът, който ме чу най - силно да плача и най - силно да се смея. И двата пъти до истерия. До побъркване. Човекът, който познава сълзите ми. До една.
Нашата песен: Преслава - Нямам право
Маниак на: обувки на висок ток

В живота ми няма случайни хора. Всички са твърде специални. И различни. Уникални сами по себе си. И тук не съм ги подредила по значимост, важност, сила на чувствата ми. Защото са несравними. Уникални сами по себе си.
Общото. Че ме обичат! Готови да ми кажат истината, колкото и да боли. Готови да изслушат всяка моя тирада, да изтърпят всеки мой лигав момент, да изтрият сълзите ми. Да споделят смеха ми. Да ме прегърнат. Да ме обичат такава, каквато съм. И въпреки мен самата и недостатъците ми. Обичат ме! И знам, че винаги ще са до мен, независимо от всичко. Независимо от грешките ми. Независимо от това, че понякога не ставам за обичане...
Обичат ме!
И аз ги обичам!
Толкова ви обичам, че думите не ми стигат. Благодаря на Бог(ако такъв има), че ви имам в живота си! Вие правите деня ми красив и усмихнат. Сърцето ми - обичащо и обичано. Душата ми - благодарна. Вие сте стимул, причина, начин за справяне с всичко. Вие сте моите герои...вие сте...Истински ПРИЯТЕЛИ!
Щом имам вас за мен няма невъзможни неща!
Обичам ви...

0 коментара:

Публикуване на коментар

Voici mon secret...

Моята снимка
Sweden
Обещавам, Никога да не забравям, че това е любов, която се случва веднъж в живота! И винаги да знам с дъното на душата си, че без значение какви предизвикателства ще ни разделят, винаги ще намерим път един към друг!

Последователи

Възникна грешка в тази притурка

Из чуждите дневници